سرخط خبرها

برگزاری جلسه بررسی جبهه مقاومت در حسینیه هنر

  • کد خبر: ۱۹۲۳۴۸
  • ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۵
برگزاری جلسه بررسی جبهه مقاومت در حسینیه هنر
جلسه بررسی جبهه مقاومت با موضوع تخصصی کنش گری اجتماعی در قبال منزوی شدن جبهه مقاومت، عصر امروز در حسینیه هنر برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز، این جلسه با حضور دکتر علی سروش، عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین (ع) و جمعی از اهالی رسانه و عموم مردم برگزار شد.

علی سروش، عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین (ع) گفت: امروز جبهه مقاومت به بلوغ رسیده است. مقاومتی که تنها سلاحش سنگ بود حالا مجهز به سلاح هایی شده است که توانسته ارتش رژیم اشغالگر را شکست دهد.

وی افزود: امروزه جبهه مقاومت فلسطین توانایی طراحی و اجرای انواع عملیات های نظامی را دارد. نظم آینده منطقه را این روزها مقاومت دارد رقم می‌زند.

سروش ادامه داد: این روزها برای اولین بار هم افزایی نیروهای مقاومت را به صورت یکدل و یکدست می‌بینیم که از همدیگر پشتیبانی می‌کنند.

عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین (ع) خاطرنشان کرد: امروزه بالاترین سطح بازدارنگی را در جبهه مقاومت در حال تماشا هستیم و بر این باور داریم که حماس و مقاومت فلسطین کافی است برای شکست رژیم اشغالگر اسرائیل.

وی افزود: ما باید با استفاده از زبان اقتصادی، استراتژیک و قدرت، مسائل را برای مردم کشور تبیین کنیم.

سروش گفت: این حجم از تمرکز آمریکا به روی ایران و تشدید تحریم‌ها، به دلیل لابی های رژیم صهیونیستی است. باید برای مردم نقش اسرائیل در مشکلات اقتصادی و حوزه‌های منطقه‌ای تبیین شود. حضور مداخله جویانه اسرائیل در منطقه، نقش محوری دارد که می‌تواند به ما آسیب بزند؛ و این موضوع باید برای مردم تبیین شود.

وی افزود: تا کنون به صورت خیلی اندک از نقش و کمک صهیونیست در جنایات پهلوی گفته شده است و اغلب مردم نمی‌دانند که به عنوان مثال تمام آموزش‌های ساواک برای شکنجه مردم را صهیونیست‌ها به  مزدوران پهلوی آموزش می‌دادند.

عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین (ع) ادامه داد: طبق گفته مقام معظم رهبری امروزه در یک شرایط فوق العاده تاریخی قرار داریم، در یک گردنه حساس، تهدیدزا و فرصت آفرین.

گفتنی است که در حاشیه این جلسه، علی سروش، عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین (ع) به صورت مفصل به سوالات حضار در جلسه پاسخ داد و در پایان نیز افراد حاضر در جلسه به سخنان سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب الله لبنان گوش سپردند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->